Novinky

Články

Co je to organická návštěvnost?

10. listopadu v 17:03 - Do podnikání se můžeme dát v různých oborech. Většinou se rozhodujeme pro to nejjednodušší podnikání, které nám může přinést velké jmění. Měli bychom se však vždy rozhodovat podle toho, jak nás daný obor baví, protože pouze tak dosáhneme velkého úspěchu.

Jak být lepším copywriterem?

10. října v 17:01 - Každý den se na internetu potkáme s řadou magazínů, které nás nějakým způsobem zaujmou. Většinou se ohlížíme po nějakých článcích na témata, která nás zajímají, ovšem někdy jen tak zavadíme o článek, který nás nadchne nadpisem.

Crawl budget – co to vlastně je?

10. srpna v 17:25 - Když se rozhodnete působit v oblasti SEO a obecně webových stránek, musíte mít nějaké předpoklady pro tuto práci. Rozhodně vás musí zajímat tento obor a musí vás bavit, protože pak lépe pochopíte pojmy, které v této profesi jsou doslova nutností.

E-shop musí být hlavně efektivní – jak ale na něj?

25. července v 17:25 - Vydělávat si v dnešní době můžeme už opravdu jakkoliv. Mezi nejrychlejší vydělávání a taky to nejjednodušší vydělávání patří rozhodně vydělávání na internetu. Jedná se zejména o točení videí, kdy můžeme točit náš běžný den a s dostatkem sledovanosti nám budou stále putovat peníze do kapes.

Co je to UX design?

31. května v 23:10 - Webové stránky dneska jsou to hlavní, na co člověk skočí, když otevře vyhledávací okýnko na internetu. Lidé denně hledají informace, které potřebují ke svému každodennímu životu. Jen málokdo si uvědomuje, že kdyby nebyl internet, jak by se asi všechny věci zjišťovaly.

Tvůrčí psaní jménem Copywriting

31. května v 23:03 - Každý den trávíte na internetu hromadu času. Mnohdy ten čas netrávíte pouze na sociálních sítích, mezi které se řadí třeba právě Facebook, Instagram nebo jiná známá síť. Někdy si jen tak pročítáte oblíbený web, nacházíte nejrůznější internetové magazíny, které by vás zaujaly zejména tématem nebo také třeba samotnými články.

Dosáhněte marketingových cílů pomocí obsahu

12. dubna v 17:33 - Každé podnikání doprovází ruku v ruce zboží, produkt či služba, která se v dané společnosti nabízí. Bez nich by společnost nerostla, nevydělávala a vlastně ani neexistovala.

Linkbuilding – zvyšte obchodní cenu webové stránky

12. dubna v 17:33 - Internet je nejen inovace, díky které si hledáme své přátele, zaměstnání, brigádu, bydlení, díky čemuž posíláme emaily, vyřizujeme korespondenci, hledáme příležitosti, dozvídáme se o událostech v našem okolí či díky čemuž můžeme volat s blízkými lidmi, kteří žijí tisíce kilometrů daleko.

Vyberte si pro svůj web profesionála z okolí

24. března v 10:38 - Na internetu denně narazíme na nejrůznější weby a internetové magazíny, které nás zaujmou nejen svým obsahem, ale také zpracováním. Provozovatelé webu si musí klást velký důraz na to, jak jejich webová stránka vypadá.

SEO – optimalizujte a vydělávejte

22. března v 10:41 - Mnoho lidí se v současné době shodne na tom, že nejjednodušší je nyní vydělávání přes internet. Skvělými příklady jsou youtubeři a blogeři, kteří svými jednoduchými příspěvky doslova bortí svět a vydělávají si slušné kapesné. Co je ale SEO?

Vytvořte svůj vlastní e-shop na PrestaShopu

16. března v 10:22 - Prodej přes internet je v dnešní době opravdu rozsáhlý. Spoustu lidí nakupuje právě pouze přes internet, což je samozřejmě v pořádku. Jedná se o rychlejší verzi nakupování, i když čekáme na dané zboží třeba týden. To nic nemění na faktu, že je to pohodlnější a stále rychlejší cesta, jak dosáhnout požadovaného zboží.

Vytvořte si správnou grafiku na váš web

3. března v 10:36 - Žijeme ve světě, kdy jsme ovládáni internetem. Svůj volný čas trávíme na internetu sjížděním nejrůznějších sociálních sítí, dále se díváme po nejrůznějších magazínech, díky kterým alespoň čteme. Přes internet hledáme bydlení, práci, brigádu, kamarády, příležitosti a mnoho, mnoho jiného.

Jak na webovou stránku s WordPressem

24. února v 10:18 - Žijeme v době, kdy denně trávíme hodiny a hodiny volného času na internetových stránkách či sociálních sítích. Máme své oblíbené internetové magazíny, které jsou vždy zaměřeny na určitá témata. Pro ženy jsou důležité ty magazíny, které se týkají módních trendů, novinek ve světě módy či jak si vytvořit skvělý look na různé události, které je mohou co den potkat.

PPC – dávejte lidem, co chtějí, ve chvíli, kdy to chtějí

10. února v 10:46 - Mnoho lidí se ptá, jak se vlastně vydělává pomocí internetu. Zejména starší generace se stále setkává s mladými lidmi, kteří mají mnohem větší jmění, než jaké kdy mohli oni našetřit během svých let. Nedokážou pochopit, kde se na internetu ty peníze berou.

Kdy využít SEO konzultanta na volné noze?

9. prosince v 23:54 - Není to jednoduché. Je lepší poptat agenturu, která se o celý projekt postará nebo zaměstnat internistu nebo externího konzultanta na volné noze?  Na tuto otázku nejde jednoznačně odpovědět. Pro střední velké firmy a málo času zadavatele projektu je určitě vhodné poptat agenturu, která se postará o komplexní internetový marketing, případně...

K čemu je dobrý e-mail marketing?

29. prosince v 09:00 - E-mail marketing je jednou z nejsilnějších zbraní, kterou může dnešní podnikatel dostat do svých rukou. Tato forma komunikace se zákazníkem vám umožňuje kontinuálně s tímto zákazníkem rozvíjet vztah, budovat si u něj důvěru a autoritu. Zavedení e-mailového marketingu jako součást vaší propagace na internetu vám otevírá spoustu možností.

Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze?

10. prosince v 14:59 - Analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší„ zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu.

Jak může Facebook lidem ukázat cestu k Vašemu podnikání

1. prosince v 08:40 - Lidé tráví na Facebooku stále více a více času. Postují obrázky, sdílení komentáře, dávají likes stránkám celebrit a společností a také se dělí o své zájmy a koníčky. Nyní se zdá, že Facebook vytváří nástroje k vyhledávání, které by měly využívat informace nashromážděné o uživatelích.

Jak snadno vytvořit webové stránky na vlastní doméně

30. prosince v 11:18 - Každý český podnikatel, který chce v konkurenčním prostředí přežít, by měl mít svoje webové stránky nebo e-shop. Jednoduché stránky lze dnes vytvořit za pár minut, není nutné umět programovat. Kterou službu na internetu ale vybrat?

90 procent těch, co nabízejí SEO služby, je dělá špatně

21. února v 13:16 - Pokud chcete být první v Googlu, dejte si reklamu do televize. Marek Prokop v únorovém NetClubu mluvil nejen o SEO, ale i o copywritingu nebo o zpoždění Seznamu za Googlem.

Způsoby, jak se vyhnout penalizaci kvůli nekvalitnímu linkbuildingu

Využili jste v minulosti ne zrovna vhodných metod vytváření zpětných odkazů a obáváte se trestu od vyhledávače? Podívejte se na tři tipy, které umožní snížit riziko penalizace na minimum.
 
Nové algoritmy od Googlu a stále větší důraz kladený na kvalitní obsah přiměly provozovatele webů věnovat více pozornosti tomu, jak formou řeší propagaci. Do popředí se dostala otázka, jak mít jistotu, že právě můj web nebude penalizován kvůli nekvalitnímu linkbuildingu. Sepsal jsem základní rady, které jsou vhodné pro většinu webů.
 
1. Zhodnocení situace
V případě, že jste vytvořili backlinky například automatickou registrací do velkého počtu katalogů nebo podobným způsobem, je na řadě skutečné vylepšení odkazového profilu. Ujasněte si stávající situaci a navrhněte vhodnou strategii linkbuildingu na míru vašemu webu. Velkou pomoc vám poskytnou SEO nástroje.
 
2. Distancování se od odkazů
Pokuste se eliminovat nekvalitní backlinky – kontaktujte majitele daných stránek a požádejte je o odstranění. K dispozici je také nástroj pro distancování se od zpětných odkazů.
 
3. Snažte se o přirozené získávání odkazů
Zaměřte se na kvalitní obsah. Nejlepší možností samozřejmě je, když na vás sami odkazují ostatní – toho lze dosáhnout různými způsoby.
Pokud linkbaiting není vaší nejsilnější zbraní a vytváříte odkazy jinými metodami, usilujte o to, aby linkbuilding byl přirozený:
  • Vyhněte se získání velkého množství linků z jediného zdroje
  • Měňte anchor text
  • Odkazujte na hlavní stranu i podstránky
  • Postupujte plynule
S přirozeností získávání backlinků souvisí i jejich původ. Vyhledávače zpozorní, pokud na vás budou nové linky směřovat z podobných nebo stejných zdrojů. Typicky se jedná o katalogy, PR weby apod. Základem linkbuildingu je plynulé získávání odkazů z rozmanitých stránek.
Vedle původů linků jsou důležitým faktorem i různé tvary anchor textu. Linkbuilding má vypadat přirozeně – lidé by na vás také neodkazovali pod stále stejným výrazem.
 
Zaměřte se také na podstránky webu. Pokud bude drtivá většina odkazů například u e-shopu směřovat pouze na hlavní stranu, je to stejně nápadné jako jednotný anchor text.
Posledním bodem je plynulá propagace. Linkbuilding je dlouhodobý proces. Odkazy vznikají postupně, ne jednorázově. Rozložte tempo vytváření backlinků na delší dobu.
 
Zdroj: Blog.mefistofeles.cz

Google pomůže najít škodlivé kopie webu včetně ukradených

Nová služba amerického vyhledávače umožňuje ohlídat si vlastní unikátní obsah.
Google spustil novou praktickou funkci, jako součást svého analytického a monitorovacího nástroje Google Webmaster Tools. Informuje uživatele o tom, že jejich web je k dispozici na více než jedné doméně. Pokud se něco takového děje, jedná se o duplicitní obsah, který se pochopitelně vyhledávačům nelíbí.
 
Duplicitní obsah - je takový, kdy se shodný text vyskytuje na více než jedné unikátní URL adrese. Pokud vyhledávače na takový obsah narazí, měly by zobrazovat pouze nejstarší variantu a zároveň ostatním duplicitním variantám výrazně snížit ohodnocení, podle kterého se řadí ve výsledcích, nebo je do vyhledávání už vůbec nezařazují. Je to poměrně logický postup – proč by se ve vyhledávání měl vyskytovat duplicitní obsah?
Píšu “měly”, protože se ne vždy toto děje tímto ideálním způsobem. Jsou známy případy, kdy vyhledávače nedokázaly nejstarší variantu ohodnotit správně, a z vyhledávání ji naopak vyřadily a ponechaly její mladší kopii.
 
I proto je duplicitní obsah velmi nebezpečný pro majitele stránek, protože jeho distribucí riskují poškození svých webů ve vyhledávačích. Někteří majitelé internetových stránek, zejména e-shopů, totiž často sklouzávají k smrtelné dedukci: “Pokud mi dobře funguje jeden e-shop, stačí ho rozkopírovat a budu mít několika násobně vyšší zisk.” Už nejednou toto uvažování vedlo k zásadnímu poškození online výdělků, které se pak měsíce dávalo opět dohromady.
Jak už asi tušíte, avizované vylepšení Google Webmaster Tools vás bude informovat o tom, že si Google uvědomuje duplicitu vašich webů, a dá vám to vědět zprávou do vašeho účtu Google Webmaster Tools.
 
Pomoc při vykradení - Avizované rozšíření Google Webmaster Tools vás bude informovat nejen o vaší duplicitě, ale může být cenným pomocníkem i při vykrádání obsahu. Bohužel se často stává, že úspěšný web český chytrák vezme a zkopíruje na svou doménu. Samotný autor a vlastník původního webu o tom nemusí dlouhou dobu vůbec vědět, a při špatné identifikaci duplicitního obsahu pak může rychle dojít k poškození výsledků jeho webu ve vyhledávání.
Opět díky zprávě od Google můžete rychle objevit kopie vašeho webu, včas proti nim zasáhnout – především je neprodleně stáhnout z internetu.
Tento nástroj i dřívejší kroky Google – třeba aktualizace Panda – jsou dalšími ze snah odstranit nekvalitní obsah z vyhledávání – na cestě za co nekvalitnějším a unikátním obsahem na internetu i v přirozeném hledání.
 
Zdroj: www.mediar.cz

Originální způsob linkbuildingu - sledování trendů

Web je živý organismus. Každý den na něm dochází ke změnám. Pokud budeme sledovat aktuální dění, můžeme odhalit nastupující trend, předem připravit cílený obsah a předběhnout konkurenci. Sledování trendů se odlišuje od sledování konkurence. Jeho účelem je nejen získání lepší představy o možnostech linkbuildingu. Jestli bude váš web držet prvenství v nové oblasti, která je atraktivní pro návštěvníky, je to velké plus.
 
Jak tedy sledovat a předpovídat trendy? Primární je vlastní znalost oboru. Pokud znáte zákazníky, víte také, o co mají zájem a co by je v budoucnu mohlo oslovit. Znalosti se dají čerpat na mnoha místech:
  • trendwatching.com a The TrendWatch
  • Blogy a magazíny
  • Hlavní weby ve vaší oblasti
  • Sociální sítě
  • Diskusní fóra
  • Agregátory jako Weblogy.cz nebo Klábosení.cz
  • Přednášky a setkání – Tuesday.cz, NET sraz, JsmeMarketing
Reagování na zvyky návštěvníků a vyhledávání novinek vyžaduje časovou investici. Ta se však mnohonásobně vyplatí. Jde o základní předpoklad pro zvládnutý obsahový marketing a linkbaiting, jenž může v ideálním případě znamenat i nalezení tržní niky.
Vedle znalosti předmětu podnikání vám pomohou nástroje Google Trends a zákaznický barometr, které sledují hledanost frází v porovnání s časem a geografickou polohou, umožňují porovnávat vztah různých keywordů v určitém období a mají další užitečné funkce.
 
Zdroj: blog.mefistofeles.cz