PR články

Zajímavé, odborné nebo tématické PR články?

Jak na správný PR článek

24. března v 10:25 - Internet je plný nejrůznějších magazínů, blogů či e-shopů. Mnohdy se do řady článků pořádně začteme, protože nás jednoduše zaujaly. Častokrát si hledáme jen to, co nás zajímá. Někdy také narazíme na článek, který nás zaujme svým poutavým textem, ve kterém řeší nějaký problém, který se týká i nás.

Jak napsat zajímavý nadpis?

23. října v 11:09 - Většina lidí rozklikává článek jen podle nadpisu. Ten nás musí nějakým způsobem zaujmout. Hlavním účelem nadpisu je, aby čtenář přečetl první větu článku. To, že někdo klikne na váš článek ještě neznamená, že ho dočte do konce nebo neodejde po přečtení první věty.

Svět superpočítačů a Linux

3. října v 13:36 - Termínem "open source monopol" by se dala označit situace, která vznikla v oblasti operačních systémů superpočítačů. V červnovém žebříčku nejvýkonnějších superpočítačů světa Top 500 figuroval operační systém Linux na 485 instalacích.

Proč psát PR články?

21. září v 22:33 - Psaním PR článku tvoříte zpětné odkazy, které jsou v kombinaci se zajímavým a hlavně unikátním obsahem, to nejdůležitější, co potřebuje optimalizace webové stránky.