K čemu je dobrý e-mail marketing?

29. prosince v 09:00

E-mail marketing je jednou z nejsilnějších zbraní, kterou může dnešní podnikatel dostat do svých rukou. Tato forma komunikace se zákazníkem vám umožňuje kontinuálně s tímto zákazníkem rozvíjet vztah, budovat si u něj důvěru a autoritu. Zavedení e-mailového marketingu jako součást vaší propagace na internetu vám otevírá spoustu možností.

E-mail marketing je jednou z nejsilnějších zbraní, kterou může dnešní podnikatel dostat do svých rukou. Tato forma komunikace se zákazníkem vám umožňuje kontinuálně s tímto zákazníkem rozvíjet vztah, budovat si u něj důvěru a autoritu. Zavedení e-mailového marketingu jako součást vaší propagace na internetu vám otevírá spoustu možností.

Co vám e-mail marketing nabízí? Zmiňme jen několik výhod:

  • Můžete jednorázově a snadno informovat své odběratele o právě probíhajících slevách, akcích, nových produktech, novinkách a podobně.
  • Můžete na své stránky umístit přihlašovací formulář, pomocí kterého budete sbírat tyto e-mailové adresy vašich návštěvníků. S tímto seznamem lze pracovat i kdykoli v budoucnu.
  • Můžete vytvořit sérii e-mailů, která bude chodit každému přihlášenému odběrateli v přesně stanovených časových intervalech a v předem daném pořadí.
  • Můžete snadno pracovat s hromadně rozesílanými e-maily.
  • Můžete sledovat statistiky úspěšnosti vaší e-mailové kampaně.
  • A tak dále

Nejdůležitější je však na e-mailovém marketingu to, že jste se svými zákazníky v neustálém kontaktu. Stále se jim připomínáte a nenecháte je, aby na vás zapomněli. Pokud si tito vaši zákazníci v budoucnu vzpomenou, že potřebují některý z vašich produktů, jako první si vzpomenou na vás.