Organická návštěvnost? Jedná se o návštěvníky, kteří vás hledali ve vyhledávači Google.cz nebo Seznam.cz a klikli na první přirozený (neplacený) výsledek ve vyhledávání.
Do podnikání se můžeme dát v různých oborech. Většinou se rozhodujeme pro to nejjednodušší podnikání, které nám může přinést velké jmění. Měli bychom se však vždy rozhodovat podle toho, jak nás daný obor baví, protože pouze tak dosáhneme velkého úspěchu.
Pokud nás baví květiny, proč si tedy rovnou neotevřít květinářství? Když nás baví počítače, oborů, v nichž můžeme podnikat, je opravdu požehnaně. V tomto případě mnoho lidí volí především možnost podnikat pomocí webových stránek, protože je to pro něj možnost, jak si zábavně a taky celkem rychle přivydělat něco do kapsy. Mnohdy se právě s tvorbou webových stránek dá rozjet opravdu unikátní byznys.
Když se však pustíte právě do tohoto oboru, musíte vědět různé pojmy, které se s tímto oborem spojují. Měli byste vědět kroky, díky kterým dosáhnete dobré optimalizace pro vyhledávače. Myslet musíte na nejrůznější pomůcky, které vám pomohou vytvořit stránku, která bude čtená a hlavně která bude hojně navštěvovaná, protože právě tehdy dosáhnete toho, že vás budou oslovovat firmy s prosbou reklamy, což je pro vás jen příjem, který potřebujete. S tímto oborem se však pojí různé pojmy, které musíte znát, například co to je organická návštěvnost.
Víte, co to je?
Organická návštěvnost je neplacená návštěvnost webu z vyhledávačů. Mezi takové vyhledávače se řadí třeba Seznam nebo Google. Organická návštěvnost je to proto, že je odvozena od anglického slova „organic“, což v překladu právě znamená neplacená návštěvnost. V praxi se s tímto pojmem setkáte nejčastěji na různých odborných stránkách, ale většinou se jedná o pojem, který opravdu znají jenom profesionálové ve svém oboru. Pokud však podnikáte právě díky tvorbě webových stránek nebo toužíte v této oblasti podnikat či pracovat, tento pojem byste znát měli a nyní už tedy víte, o co se jedná.