E-mail marketing je jednou z nejsilnějších zbraní, kterou může dnešní podnikatel dostat do svých rukou. Tato forma komunikace se zákazníkem vám umožňuje kontinuálně s tímto zákazníkem rozvíjet vztah, budovat si u něj důvěru a autoritu. Zavedení e-mailového marketingu jako součást vaší propagace na internetu vám otevírá spoustu možností.
E-mail marketing je jednou z nejsilnějších zbraní, kterou může dnešní podnikatel dostat do svých rukou. Tato forma komunikace se zákazníkem vám umožňuje kontinuálně s tímto zákazníkem rozvíjet vztah, budovat si u něj důvěru a autoritu. Zavedení e-mailového marketingu jako součást vaší propagace na internetu vám otevírá spoustu možností.
Co vám e-mail marketing nabízí? Zmiňme jen několik výhod:
- Můžete jednorázově a snadno informovat své odběratele o právě probíhajících slevách, akcích, nových produktech, novinkách a podobně.
- Můžete na své stránky umístit přihlašovací formulář, pomocí kterého budete sbírat tyto e-mailové adresy vašich návštěvníků. S tímto seznamem lze pracovat i kdykoli v budoucnu.
- Můžete vytvořit sérii e-mailů, která bude chodit každému přihlášenému odběrateli v přesně stanovených časových intervalech a v předem daném pořadí.
- Můžete snadno pracovat s hromadně rozesílanými e-maily.
- Můžete sledovat statistiky úspěšnosti vaší e-mailové kampaně.
- A tak dále
Nejdůležitější je však na e-mailovém marketingu to, že jste se svými zákazníky v neustálém kontaktu. Stále se jim připomínáte a nenecháte je, aby na vás zapomněli. Pokud si tito vaši zákazníci v budoucnu vzpomenou, že potřebují některý z vašich produktů, jako první si vzpomenou na vás.