Linkbuilding je technika budování zpětných odkazů s cílem zlepšit pozice klíčových slov pro vyhledávače. Tedy zlepšit hodnocení odkazového profilu od Google a Seznamu.
Internet je nejen inovace, díky které si hledáme své přátele, zaměstnání, brigádu, bydlení, díky čemuž posíláme emaily, vyřizujeme korespondenci, hledáme příležitosti, dozvídáme se o událostech v našem okolí či díky čemuž můžeme volat s blízkými lidmi, kteří žijí tisíce kilometrů daleko.
Ne, internet není pouze o těchto věcech, je také o možnosti vydělávání. Právě na tuto možnost přichází denně velká hromada mladých, ale i starších lidí, kteří si touží přivydělat alespoň něco k dobru. Mnohdy však z počátku myšlená malá internetová stránka vzbudí takový dojem, že se stane jednou z nejnavštěvovanějších, a to právě proto, že jste zaujali. Nyní přichází také na řadu takzvaný linkbuilding, který je tu, aby vám zvýšil obchodní cenu vaší internetové stránky. Nejen, že se vám zvýší návštěvnost vaší webové stránky, ale také se vám značně zvýší pozice ve výsledcích vyhledávání. O tom to vlastně celé je – o zvětšení obchodní ceny vaší internetové stránky.
Co to vlastně je?
Jedná se o budování zpětných odkazů. Jedná se o jednu z metod optimalizace pro vyhledávače. Cílem je propagovat váš web, aby se vám zvýšil počet návštěvníků a také čtenářů vašeho webu. Zlepší se vám díky linkbuildingu pozice ve vyhledávání a vy se stanete pro možné potencionální klienty lákavější. Kdo se přece dívá na stránky, které naleznete až daleko ve vyhledávači. Lidé navštíví první stránku, která jim naskočí po vyhledání daného požadavku. Ať je tou první stránkou právě ta vaše.
Ovšem přivést nové návštěvníky na vaše stránky, to je pouze jedna výhoda, které se dočkáte za pomocí linkbuildingu. Další spočívá právě v daném zlepšení pozice. Pomocí správných klíčových slov se octnete na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání, což je naprosto fantastické! Pomalu, ale jistě se vám následně vrátí vaše investice, která byla na úplném začátku nevyhnutelná.